NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje u Shiny Stuff internetskoj trgovini moguće je na sljedeće načine:
Transakcijski/Virman / internetsko bankarstvo / opća uplatnica (dostupno unutar RH i EU)
VIRMAN / INTERNETSKO BANKARSTVO / OPĆA UPLATNICA / KREDITNA KARTICA
Po završetku kupovine na navedeni email ćete primiti potvrdu narudžbe, iznos i podatke za plaćanje. Račun možete platiti internet bankarstvom ili općom uplatnicom na šalteru banke, pošte ili FINA-e. Ako plaćate iz inozemne banke, sve bankovne troškove transakcije snosi isključivo platitelj. Uplate putem Revoluta ne primamo. Ukoliko kupac plati narudžbu putem revoluta dužan je platiti i naknadu u iznosu 10€.
Pošiljku šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem žiro računu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati.
OPĆI UVJETI DOSTAVE I PREUZIMANJA PAKETA
Sve narudžbe šaljemo po principu: Narudžba plaćena u tekućem tjednu do petka u 19 sati na dostavi (adresi kupca) je idući tjedan u petak (predviđena isporuka). Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke. Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan. Želite li dostavu na određeni datum, navedite nam to u napomeni prilikom narudžbe u napomenu te ćemo Vam se javiti povratno s iznosom naknade za brzu izradu ukoliko narudžbu treba dostaviti ranije.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Ukoliko proizvod stigne oštećen ili se izgubi molimo da kontaktirate GLS službu za korisnike odmah po primitku paketa radi ispunjavanja odštetnog zahtjeva. Sporove oko lomova i gubitka potrebno je riješiti s GLS-om.
Ukoliko ste platili dodatno osiguranje molimo da se javite nama po primitku paketa kako bi se dogovorili oko izrade i slanja novog proizvoda. Prijavu oštećenja radimo mi.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. Doplata za osiguranje pošiljke je 5 eur i tu opciju odabirete po želji i nije obavezna. Osiguranje obuhvaća slanje novog proizvoda ukoliko se dogodi lom ili gubitak paketa.
U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Proizvodi se mogu preuzeti i u našoj radioni po redovnom roku isporuke svaki četvrtak 12-14:30 na adresi Samoborska cesta 266 Zagreb.
UVJETI DOSTAVE
Isporuka paketa vrši se dostavom na adresu, putem GLS i BOXNOW dostavne službe.
Niže možete pročitati više o svakom načinu dostave i isporuke.
HRVATSKA
Rok isporuke za većinu narudžbi je po sljedećem principu: Narudžba plaćena u tekućem tjednu do petka u 19 sati na dostavi (adresi kupca) je idući tjedan u petak (predviđena, ne garantirana isporuka).
Ukoliko je paket veći i teži kupca ćemo obavijestiti o točnom iznosu dostave prilikom potvrde narudžbe.
Brzina dostave može odstupati od uobičajene u vrijeme blagdana, neradnih dana, tijekom velikih prodajnih akcija i drugih situacija u kojima su moguće poteškoće tijekom isporuke. Kupac će biti obaviješten prilikom potvrde narudžbe o točnom datumu isporuke na adresu. Besplatna dostava vrijedi samo za proizvode koji nisu na popustu te nemaju sniženu cijenu ovisno o količini (reveri, zahvalnice, pozivnice…)
ZEMLJE ČLANICE EU: do 6 radnih dana od slanja
VELIKE NARUDŽBE (reveri, zahvalnice i sl.proizvodi) se isporučuju u roku 15-45 radnih dana. Kupac će prilikom potvrde narudžbe biti obaviješten o točnom roku isporuke.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
Ukoliko primatelju pošiljka nije uručena iz razloga što nije prisutan na adresi ili nadležna služba nije kontaktirala primatelja, troškove ponovnog slanja paketa snosi primatelj. Pošiljatelj se oslobađa odgovornosti i troškova s obzirom da inozemni paketi nisu u nadležnosti pošiljatelja.
Otkazivanje narudžbe s personalizacijom moguće je u napraviti u roku 24 sata koliko traje rezervacija proizvoda za plaćanje, sve nakon toga se ne može uvažiti budući da nakon uplate krećemo s izradom narudžbi.